zaterdag 4 december 2010

Gestopt bij La Place

Tadaaaa, na 3 maanden gewerkt te hebben bij La Place ben ik ermee gestopt.
Het was echt een leuke tijd daar, maar voor mij zat er te weinig progressie in.
Door het bonnensysteem moest ik steeds 8 weken lang dezelfde gerechten bereiden op uitzondering van de koopavonden.

Ik was 10 uur op een dag bij La Place aanwezig en dat 5 dagen in de week. Ik had totaal geen zin meer om zelf te experimenteren met eten en nieuwe gerechten. Dat vond ik echt zonde.
's Avonds als ik thuis kwam, had ik niet eens puf meer om voor mezelf een lekker bordje eten op tafel te zetten.

Nu zullen er wel weer meer recepten op mijn blog verschijnen. Ik heb nu 1,5 maand vakantie voordat ik weer terug ga naar school om Ruimtelijk ontwerp te studeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten